יום ראשון, 1 ביולי 2018

איזו הלוואת משכנתא מתאימה לעצמאיים?

ברוך בואכם לעולם של "לוח שפיצר"
מי שמגיע לבנק לברר אפשרויות למימון רכישת דירה בעזרת הלוואה, לומד לראשונה על המושג "לוח שפיצר". לוח זה מתווה את הקשר בין גודל ההלוואה, תקופת ההלוואה ושיעור הריבית בה - לבין התשלום החודשי (הקבוע) בגינה. "הלוואות שפיצר" אינן הסוג היחיד של הלוואות לדיור, אבל אלו הן ההלוואות השכיחות - בישראל ובעולם. מקורן של הלוואות אלו בהלוואות הממשלתיות שהונהגו בארה"ב בשנות ה-30' של המאה הקודמת, לאחר משבר המשכנתאות שפרץ על רקע השפל הכלכלי שם. המאפיין החשוב של זרם התשלומים עפ"י "לוח שפיצר" הוא העובדה שהוא מאפשר לרוכשי דירות ליטול הלוואות גדולות ולפרוס את התשלומים בגינן בתדר חודשי (ולא רבע-שנתי, כפי שהיה נהוג עד אז) ולאורך תקופת זמן ארוכה מאד (בדרך כלל עד 30 שנה). התשלום החודשי הוא קבוע, כך שניתן להתאים את התשלום החודשי לגובה ההכנסה של הלווה.
צורה זו של לוח תשלומים מתאימה לרוכשי דירות שמקבלים הכנסה חודשית קבועה. וזו אמנם הייתה הכוונה המקורית של אלו שהנהיגו את "הלוואות שפיצר": לבנות לוח תשלומים המותאם לתזרים ההכנסות של משק בית מקבל-שכר, כך שתשלומי המשכנתא יהוו נטל קבוע במונחי הכנסת הלווה.
מהי הבעיה של עובדים עצמאיים?
כאשר הלווה אינו שכיר, ואין לו הסכם עם מעסיק המבטיח לו קבלת תשלום קבוע גם ביום קבוע) מידי חודש - לוח תשלומים של "הלוואת שפיצר" עלול להיות פחות אטרקטיבי מבחינתו. יכול להיות שמדובר בבעל עסק שהכנסתו היא בעלת מאפייני עונתיות בולטים (למשל: חנות הלבשה), בעל עסק שהכנסתו נתונה לאי-סדירות, או בכל בעייה דומה של אי-ודאות לגבי יציבות זרם ההכנסות (קחו לדוגמה את עולי מדינות חבר העמים בשנות ה-90', שרכשו דירות ונטלו משכנתאות ללא שהיה להם ביטחון תעסוקתי, או משקי-בית שהכנסתם השוטפת נפגעת עקב מעבר עבודה, חופשת לידה, נסיעה ארוכה לחו"ל וכדומה). העובדה שלוח התשלומים בגין הלוואת המשכנתא מחייב את הלווה בתשלום חודשי קבוע - יוצרת מבחינתו בעייה: זרם התשלומים (הקבוע) איננו מתואם עם זרם ההכנסות (הלא-קבוע) שלו. בחודשים בהם הכנסתו של הלווה נפגעת (בין שמדובר בסדירות עונתית ובין שמדובר באי-סדירות) - הוא עלול להיקלע למצוקה תזרימית בגין תשלומי המשכנתא. בגלל קשיחותם של תנאי הסכם המשכנתא שחתם עם הבנק, הוא איננו יכול להגדיל או להקטין את תשלומי המשכנתא השוטפים כך שיהיו במיתאם עם זרם הכנסותיו. כך, אם בחודש "טוב" הוא בוחר לשלם לבנק תשלום הגבוה מהחיוב שנקבע לו בהסכם ההלוואה - עודף התשלום נרשם כסילוק מוקדם; אם בחודש "רע" הבנק שלו אינו מכבד את תשלום המשכנתא - חוסר התשלום נרשם כפיגור. הארועים אינם סימטריים ואינם מקזזים זה את זה.
מהי הבעייה עם פיגור?
ארוע של אי-תשלום מצד הלווה מפעיל רפלקסים אצל הבנק. 'נורית אדומה' נדלקת, ומחייבת את הבנק לפעול. זה נובע מכך שאי-תשלום מאותת לבנק שייתכן שמדובר בהסתבכות כלכלית של הלווה וסיכון האשראי שלו גדל, ואז על הבנק לבצע הערכת מצב ולהחליט כיצד לפעול כדי להגן על עצמו מפני נזקים. התעוררותו של הבנק גורמת לכך שהקונוטציה היא שלילית, גם אם הלווה ממהר להסביר שמדובר באירוע חד-פעמי וחסר-חשיבות, ולמרות שייתכן שהבנק לא נפגע ואף זוכה לפיצוי ע"י חיוב הלווה בריבית פיגורים. 'גיליון ההתנהגות' של הלווה מוכתם ע"י אירוע הפיגור, גם אם הוא משלם תשלום כפול בחודש הבא: הוא קיבל עכשיו 'אות קין' שעלול להשפיע על יכולתו לקבל אשראי בעתיד. לא רק הלווה - גם הבנק נפגע מארוע הפיגור: מנקודה מסויימת בתהליך הפיגור עליו לדווח רשמית על קיומו של אשראי בעייתי בתיק שלו, ובהמשך אף לבצע בגינו הפרשה לחובות מסופקים. גם הבנק מקבל סוג של 'אות קין'.
מה היה משפר את מצבם של לווים עצמאיים?
מהאמור עד כה עולה שהלוואות משכנתא בעלות לוח סילוקים מסוג "שפיצר" אינן הבחירה האופטימלית עבור לווים שהכנסתם עלולה לסבול מהשפעות עונתיות או מאי-סדירות, בעיקר בגלל התגובה האוטומטית של הבנק. עדיף היה מבחינתם לבחור בהלוואות שיש בהן גמישות מסוימת, כזו שתאפשר ללווה לשנות את התשלום החודשי מעת-לעת לפי צרכיו, מבלי לגרום לתגובה השלילית ולמשקעים שמלווים בהכרח אירועי פיגור.
לכאורה, ישנו פתרון פשוט לבעיית הלווה העצמאי: הלוואה שאינה בעלת לוח סילוקין. בהלוואה כזו קיים חוב, קיים שיעור ריבית, קיימת תקופת הלוואה וקיים שעבוד של נכס שתפקידו לאפשר לבנק לפרוע את החוב במקרה של חדלות-פירעון מצד הלווה. הלוואה כזו יכולה להיות בעלת לוח תשלומים של ריבית (אבל לא קרן), או כזו שתשלומי הריבית בה נצברים לאורך זמן (שני הסוגים מכונים בישראל "גרייס"). אלא שבסוג זה של הלוואות טמונים קשיים: הלוואה מהסוג הראשון (תשלומי ריבית בלבד) אינה משחררת את הלווה מתשלומים חודשיים, ולכן תועלתה מועטת; הלוואה מהסוג השני (ריבית נצברת) יוצרת מצב של חוב הולך וגדל לאורך זמן, ולכן היא תדרוש הגבלה מחמירה מהרגיל של שיעור מימון ו/או של תקופת ההלוואה. בשני המקרים סיכון האשראי גדול מאשר בהלוואות "שפיצר", עובדה שתהפוך אותן ליקרות לעומת הלוואות "שפיצר", כשבמקרה השני נוצר אפילו נתק מדאיג לאורך זמן בין הלווה לבנק.
רעיון אלטרנטיבי: קו אשראי נלווה
הלוואה ללא לוח סילוקין היא כנראה פתרון מוגזם ויקר עבור צרכיו של לווה שהוא עצמאי: הוא איננו זקוק ליתרון של העדר מוחלט של תשלומים שוטפים לכל אורך תקופת ההלוואה, ולכן הוא יישא שלא לצורך בעלות הנוספת של הלוואה כזו. כל מה שהוא זקוק לו הוא גמישות מסויימת, לתקופה מוגבלת, בנטל התשלומים, כך שהוא יוכל להימנע מתשלומי משכנתא לכשייקלע לבעייה תזרימית. פתרון מתאים לצרכיו יכול להיות מוצע לו ע"י קו אשראי שיהיה נלווה להלוואה העיקרית.
כיצד פועל קו אשראי? קו אשראי הוא הסכמה מראש של הבנק להעמיד ללקוח אשראי לכשיזדקק לו. לקו אשראי יש מסגרת (כלומר: 'תקרה' לסכום הנמשך), ושיעור ריבית (שבדרך כלל גבוה יותר מזה שעל אשראי רגיל). ללווה יש זכות לנצל את קו האשראי כרצונו (עד לגובה ה'תקרה'), במועד שנוח לו, ע"י משיכת הכספים. לקו אשראי אין לוח סילוקין, והלווה יכול לפרוע את החוב בכל נקודת זמן - בכך הוא שונה מהלוואה רגילה. חיוב הריבית בגין האשראי נעשה לפי גובה הניצול של קו האשראי במהלך החודש. למי שעוד לא קישר, קו האשראי הנפוץ בישראל הוא מה שקרוי 'משיכת יתר' בחשבון העו"ש, וקו אשראי פופולרי נוסף הוא השימוש השוטף בכרטיסי אשראי.
בהלוואות משכנתא בישראל קיים כבר למעשה קו אשראי מובנה, סמוי: הפיגור. כאשר הלווה אינו עומד בתשלום שוטף של ההלוואה מבצע הבנק פעולה מעניינת: הוא מפעיל (אוטומטית) ללקוח קו אשראי ומעביר ממנו את התשלום החודשי לחשבון ההלוואה לכיסוי הדרישה. בצורה זו ההלוואה המקורית לכאורה משולמת כסדרה, אלא שבמקום ע"י הלווה היא משולמת ע"י ניצול קו האשראי הקרוי "פיגור בהלוואה". ההבדל הטכני בין ההלוואה המקורית לבין קו האשראי הקרוי "פיגור" הוא שחיוב הריבית בקו האשראי הוא יומי (ולא חודשי), ושיעור הריבית בו גבוה משמעותית ("ריבית הפיגורים" במקום ריבית ההלוואה) מזה שבהלוואה המקורית.
ההצעה היא, אפוא, ליצור לטובת לווים שהם עצמאיים קו אשראי נלווה נוסף בהלוואה, שיפעל (טכנית) בדומה לקו האשראי הקרוי "פיגור".
הפעלת קו אשראי נלווה
מהו ההבדל בין קו האשראי המוצע כאן לבין זה הקיים, המשמש לניהול הפיגור בהלוואה? קו האשראי המשמש לניהול הפיגורים מופעל מעצמו, אוטומטית, במקרה של אי-תשלום. אין לו מסגרת (הוא יצבור את הפיגורים שלכם, את חיובי ריבית הפיגורים וחיובים בגין שכ"ט של עו"ד), והוא מפעיל את מערכי ההתגוננות של הבנק ("הכדוריות הלבנות" שלו). לעומת זאת, קו האשראי המוצע כאן הוא כלי רצוני של הלווה: גודל המסגרת ושיעור הריבית ייקבעו מראש בהסכם ההלוואה (הבנק יוכל כמובן להגדיל את המסגרת במהלך השנים, ככל שיסתבר שמדובר בלווה "טוב"), והמטרה של ההסדר היא לאפשר ללווה להשתמש בקו האשראי כמקור (זמני באופיו) למימון תשלומי המשכנתא לפי צרכיו. מטבע הדברים, ניצול קו האשראי (כלומר: אי-תשלום של תשלומי משכנתא שוטפים) אינו הפרה של הסכם המשכנתא, אינו נזקף לחובת פרופיל הסיכון של הלווה ואינו מחייב את הבנק בדיווח על היווצרות אשראי בעייתי. פירעון האשראי יכול להיעשות ע"י הלווה בכל מועד הרצוי לו. מאידך, לאחר שהקטין את החוב הוא יכול לשוב ולנצל את קו האשראי כרצונו עד לגובה המסגרת שנקבעה לו. קו האשראי הוא חלק מהסכם ההלוואה, ולכן הדירה המשועבדת לבנק לצורך ההלוואה תשמש גם את קו האשראי.
השימוש בקו אשראי נלווה להלוואה אינו רעיון מהפכני: קו אשראי צרכני קיים כבר שנים רבות בהלוואות משכנתא בארה"ב וקרוי שם  Home Equity Line Of Credit - HELOC, כשהרעיון הוא לעודד לקוחות להגדיל את החוב כנגד הדירה המשועבדת לצורך מימון רכישות שאינן לדיור. הסדר דומה קיים (אם כי אינו נפוץ) בבנקים בישראל. זהו מצב שבו שני הצדדים יוצאים נשכרים: הלווה מקבל קו אשראי זול-יחסית (קו אשראי זה זול בארה"ב לעומת ניצול אשראי של חברות כרטיסי האשראי, כיון שהוא מגובה בשעבוד דירה), והבנק מקבל ריבית מוגדלת בגין האשראי המנוצל (שיעור הריבית על קו האשראי גבוה מזה שעל ההלוואה המקורית).

האם הבנקים בישראל יציעו הצעה כזו לעצמאיים? אינני יודע. קיימת אמנם השקעה מסוימת, חד-פעמית, הנדרשת מהם כדי לפתח את המוצר הפיננסי, לרבות גיבוש קריטריונים והדרכה של מקבלי קהל. אבל השאלה היא עד כמה הבנקים תחרותיים כיום: קיימים סימנים לכך שהם אינם נלהבים להתחרות ביניהם על פלח שוק כפי שהיה בעבר והם נסמכים יותר על שיווק בקרב קהל לקוחות שבוי.

22 תגובות:

Unknown אמר/ה...

שלום


האם אתה מחפש הלוואה דחופה? יש לי חדשות טובות בשבילך! אנו מציעים הלוואות החל 1,000 $ ל 50 מיליון דולר בריבית של 2% בשנה.
אנו מציעים הלוואות לפיתוח עסקי, הלוואות אישיות, הלוואה אוטומטית וכו '

אנחנו מוסמכים, אמין, אמין, יעיל, מהיר ודינמי.

  אם מעוניינים ליצור איתנו קשר בכתובת:

דוא"ל: easyloanfirm2020@gmail.com
WhatsApp: +17042282247


בברכה
דרק דאגלס
דוא"ל: easyloanfirm2020@gmail.com
WhatsApp: +17042282247

Unknown אמר/ה...

הלוואת הלוואות

יום טוב!

אנו מלווים להלוואות קלים, אנו נותנים הלוואה בריבית נמוכה של 3%, אנו מהירים ואמינים וגם אנו אמינים ראויים, אם אתם מעוניינים לקבל הלוואה לגיטימית מחברתנו, אנא חזרו אלינו עכשיו עם זה מידע כדי שנוכל להמשיך מייד בבקשת ההלוואה שלך מחברתנו,

דוא"ל: easyloanfirm2020@gmail.com
WhatsApp: +18582644849


בברכה,
דרק דאגלס
easyloanfirm2020@gmail.com

Unknown אמר/ה...

שלום,

האם אתה זקוק להלוואה נוחה לשביעות רצונך? אנו מציעים הלוואה בריבית משתלמת בשיעור 3% ללווים מקומיים ובינלאומיים. אנו מוסמכים, מהימנים, אמינים, יעילים, מהירים ודינאמיים ואנחנו עובדים יחד. אנו נותנים הלוואה לטווח ארוך בין 2-50 שנה לכל היותר.

האם אתה זקוק להלוואה ישירה, קלה ומשתלמת כדי לשלם עבור חובות, להקים עסק או מסיבה אחרת? אם כן, אנא פנה אלינו בבקשת ההלוואה שלך.

הצעה זו מיועדת לאנשים רציניים.

אנא צרו קשר, אם אתם מעוניינים, דרך: דוא"ל: easyloanfirm2020@gmail.com
WhatsApp: +18582644849

אנו מוסמכים,
אמין, אמין, יעיל, מהיר ודינאמי.

כל טוב,
דרק דאגלס
easyloanfirm2020@gmail.com



הצעת הלוואה פשוטה ובמחיר סביר של 3%

Unknown אמר/ה...

שלום,

האם אתה זקוק להלוואה נוחה לשביעות רצונך? אנו מציעים הלוואה בריבית משתלמת בשיעור 3% עבור לווים מקומיים ובינלאומיים. אנו מוסמכים, מהימנים, אמינים, יעילים, מהירים ודינאמיים ואנחנו עובדים יחד. אנו נותנים הלוואה לטווח ארוך בין 2-50 שנה לכל היותר.

האם אתה זקוק להלוואה ישירה, קלה ומשתלמת כדי לשלם עבור חובות, להקים עסק או מסיבה אחרת? אם כן, אנא פנה אלינו בבקשת ההלוואה שלך.

הצעה זו מיועדת לאנשים רציניים.

אנא צור איתנו קשר, אם אתה מעוניין, באמצעות:

דוא"ל: easyloanfirm2020@gmail.com
WhatsApp: +15125961871

אנו מוסמכים,
אמין, אמין, יעיל, מהיר ודינאמי.

כל טוב,
דרק דאגלס
easyloanfirm2020@gmail.com



הצעת הלוואה פשוטה ובמחיר סביר של 3%

Unknown אמר/ה...

שלום,

האם אתה זקוק להלוואה נוחה לשביעות רצונך? אנו מציעים הלוואה בריבית משתלמת בשיעור 3% עבור לווים מקומיים ובינלאומיים. אנו מוסמכים, מהימנים, אמינים, יעילים, מהירים ודינאמיים ואנחנו עובדים יחד. אנו נותנים הלוואה לטווח ארוך בין 2-50 שנה לכל היותר.

האם אתה זקוק להלוואה ישירה, קלה ומשתלמת כדי לשלם עבור חובות, להקים עסק או מסיבה אחרת? אם כן, אנא פנה אלינו בבקשת ההלוואה שלך.

הצעה זו מיועדת לאנשים רציניים.

אנא צור איתנו קשר, אם אתה מעוניין, באמצעות:

דוא"ל: easyloanfirm2020@gmail.com
WhatsApp: +15125961871

אנו מוסמכים,
אמין, אמין, יעיל, מהיר ודינאמי.

כל טוב,
דרק דאגלס
easyloanfirm2020@gmail.com



הצעת הלוואה פשוטה ובמחיר סביר של 3%

Unknown אמר/ה...

שלום,

האם אתה זקוק להלוואה נוחה לשביעות רצונך? אנו מציעים הלוואה בריבית משתלמת בשיעור 3% עבור לווים מקומיים ובינלאומיים. אנו מוסמכים, מהימנים, אמינים, יעילים, מהירים ודינאמיים ואנחנו עובדים יחד. אנו נותנים הלוואה לטווח ארוך בין 2-50 שנה לכל היותר.

האם אתה זקוק להלוואה ישירה, קלה ומשתלמת כדי לשלם עבור חובות, להקים עסק או מסיבה אחרת? אם כן, אנא פנה אלינו בבקשת ההלוואה שלך.

הצעה זו מיועדת לאנשים רציניים.

אנא צרו קשר, אם אתם מעוניינים, דרך: דוא"ל: easyloanfirm2020@gmail.com



אנו מוסמכים,
אמין, אמין, יעיל, מהיר ודינאמי.

כל טוב,
דרק דאגלס
easyloanfirm2020@gmail.com



הצעת הלוואה פשוטה ובמחיר סביר של 3%

Unknown אמר/ה...

שלום,

האם אתה זקוק להלוואה נוחה לשביעות רצונך? אנו מציעים הלוואה בריבית משתלמת בשיעור 3% עבור לווים מקומיים ובינלאומיים. אנו מוסמכים, מהימנים, אמינים, יעילים, מהירים ודינאמיים ואנחנו עובדים יחד. אנו נותנים הלוואה לטווח ארוך בין 2-50 שנה לכל היותר.

האם אתה זקוק להלוואה ישירה, קלה ומשתלמת כדי לשלם עבור חובות, להקים עסק או מסיבה אחרת? אם כן, אנא פנה אלינו בבקשת ההלוואה שלך.

הצעה זו מיועדת לאנשים רציניים.

אנא צרו קשר, אם אתם מעוניינים, דרך: דוא"ל: easyloanfirm2020@gmail.com
 
אנו מוסמכים,
אמין, אמין, יעיל, מהיר ודינאמי.

כל טוב,
דרק דאגלס
easyloanfirm2020@gmail.com



3% הצעת הלוואה פשוטה ובמחיר סביר

Mr Lake אמר/ה...

עדות כיצד אני מסיים את הדאגות הכספיות שלי

שלום לכולם, אנו מספקים הלוואות לאנשים פרטיים, חברות ומוסדות משתפים פעולה. אני הגברת קאסי ציון. אני גרה באוהיו ואני אמא שמחה היום, אני רוצה להודות למר לייק בל על הצעות ההלוואות, ירא שמיים צור קשר באמצעות: lakebell256@gmail.com

בברכה

Catherine Cole אמר/ה...

יום טוב,

אם אתה איש עסקים או אישה? אם אתה נמצא במתח כלכלי כלשהו או שאתה זקוק לכספים כדי להקים עסק משלך? האם אתה צריך לשלם מראש את החוב או לשלם חשבונות? האם יש לך ציון אשראי נמוך ואתה מתקשה לקבל הלוואה מבנקים מקומיים וממוסדות פיננסיים אחרים?

האם אתה זקוק להלוואה או מימון כגון:

א) הלוואה אישית
ב) חינוך,
ג) איחוד חובות,
ד) הרחבה,
ה) וכו '

אנו מציעים הלוואות ליחידים, חברות וגופים משתפים פעולה בריבית של 3% לשנה. הסכום המינימלי שאתה יכול לשאול הוא 2,000.00 יורו עד מקסימום 50 מיליון אירו. אנא אם מעוניינים צרו איתנו קשר עם פרטי הדוא"ל שלהלן.

צור קשר עכשיו: info.trustfirm2012@gmail.com
שם: הגברת קתרין קול



הלוואה זמינה מהירה וקלה

Catherine Cole אמר/ה...

יום טוב,

אם אתה איש עסקים או אישה? אם אתה נמצא במתח כלכלי כלשהו או שאתה זקוק לכספים כדי להקים עסק משלך? האם אתה צריך לשלם מראש את החוב או לשלם חשבונות? האם יש לך ציון אשראי נמוך ואתה מתקשה לקבל הלוואה מבנקים מקומיים וממוסדות פיננסיים אחרים?

האם אתה זקוק להלוואה או מימון כגון:

א) הלוואה אישית
ב) חינוך,
ג) איחוד חובות,
ד) הרחבה,
ה) וכו '

אנו מציעים הלוואות ליחידים, חברות וגופים משתפים פעולה בריבית של 3% לשנה. הסכום המינימלי שאתה יכול לשאול הוא 2,000.00 יורו עד מקסימום 50 מיליון אירו. אנא אם מעוניינים צרו איתנו קשר עם פרטי הדוא"ל שלהלן.

צור קשר עכשיו: info.trustfirm2012@gmail.com
שם: הגברת קתרין קול



הלוואה זמינה מהירה וקלה

Derek Douglas אמר/ה...

שלום,

האם אתה זקוק להלוואה נוחה לשביעות רצונך? אנו מציעים הלוואה בריבית משתלמת בשיעור 3% עבור לווים מקומיים ובינלאומיים. אנו מוסמכים, מהימנים, אמינים, יעילים, מהירים ודינאמיים ואנחנו עובדים יחד. אנו נותנים הלוואה לטווח ארוך בין 2-50 שנה לכל היותר.

האם אתה זקוק להלוואה ישירה, קלה ומשתלמת כדי לשלם עבור חובות, להקים עסק או מסיבה אחרת? אם כן, אנא פנה אלינו בבקשת ההלוואה שלך.

הצעה זו מיועדת לאנשים רציניים.

אנא צרו קשר, אם אתם מעוניינים, באמצעות:
אימייל:
  easyloanfirm2020@gmail.com
easyloanfirm2020@gmail.com
easyloanfirm2020@gmail.com
easyloanfirm2020@gmail.com

אנו מוסמכים,
אמין, אמין, יעיל, מהיר ודינאמי.

כל טוב,
דרק דאגלס
easyloanfirm2020@gmail.com
easyloanfirm2020@gmail.com
easyloanfirm2020@gmail.com





שלום,

האם אתה זקוק להלוואה נוחה לשביעות רצונך? אנו מציעים הלוואה בריבית משתלמת בשיעור 3% עבור לווים מקומיים ובינלאומיים. אנו מוסמכים, מהימנים, אמינים, יעילים, מהירים ודינאמיים ואנחנו עובדים יחד. אנו נותנים הלוואה לטווח ארוך בין 2-50 שנה לכל היותר.

האם אתה זקוק להלוואה ישירה, קלה ומשתלמת כדי לשלם עבור חובות, להקים עסק או מסיבה אחרת? אם כן, אנא פנה אלינו בבקשת ההלוואה שלך.

הצעה זו מיועדת לאנשים רציניים.

אנא צרו קשר, אם אתם מעוניינים, באמצעות:
אימייל:
  easyloanfirm2020@gmail.com
easyloanfirm2020@gmail.com
easyloanfirm2020@gmail.com
easyloanfirm2020@gmail.com

אנו מוסמכים,
אמין, אמין, יעיל, מהיר ודינאמי.

כל טוב,
דרק דאגלס
easyloanfirm2020@gmail.com
easyloanfirm2020@gmail.com
easyloanfirm2020@gmail.com





שלום,

האם אתה זקוק להלוואה נוחה לשביעות רצונך? אנו מציעים הלוואה בריבית משתלמת בשיעור 3% עבור לווים מקומיים ובינלאומיים. אנו מוסמכים, מהימנים, אמינים, יעילים, מהירים ודינאמיים ואנחנו עובדים יחד. אנו נותנים הלוואה לטווח ארוך בין 2-50 שנה לכל היותר.

האם אתה זקוק להלוואה ישירה, קלה ומשתלמת כדי לשלם עבור חובות, להקים עסק או מסיבה אחרת? אם כן, אנא פנה אלינו בבקשת ההלוואה שלך.

הצעה זו מיועדת לאנשים רציניים.

אנא צרו קשר, אם אתם מעוניינים, באמצעות:
אימייל:
  easyloanfirm2020@gmail.com
easyloanfirm2020@gmail.com
easyloanfirm2020@gmail.com
easyloanfirm2020@gmail.com

אנו מוסמכים,
אמין, אמין, יעיל, מהיר ודינאמי.

כל טוב,
דרק דאגלס
easyloanfirm2020@gmail.com
easyloanfirm2020@gmail.com
easyloanfirm2020@gmail.com





Derek Douglas אמר/ה...

שלום

האם אתה זקוק להלוואה או שנדחתה בעבר על ידי הבנק שלך, זו ההזדמנות שחיפשת. אנו מציעים הן הלוואה מסחרית, הלוואה עסקית, הלוואת סטודנטים או כל הלוואה לבחירתך בריבית של 3%. אנשים המעוניינים צריכים לפנות אלינו בשעה

אנא צרו קשר, אם אתם מעוניינים, באמצעות:
דוא"ל: easyloanfirm2020@gmail.com
WhatsApp: +19179797509

כל טוב,
דרק דאגלס
easyloanfirm2020@gmail.com
WhatsApp: +19179797509

הצעת הלוואה דחופה של 3%

Derek Douglas אמר/ה...

שלום

האם אתה זקוק להלוואה או שנדחתה בעבר על ידי הבנק שלך, זו ההזדמנות שחיפשת. אנו מציעים הן הלוואה מסחרית, הלוואה עסקית, הלוואת סטודנטים או כל הלוואה לבחירתך בריבית של 3%. אנשים המעוניינים צריכים לפנות אלינו בשעה

אנא צרו קשר, אם אתם מעוניינים, באמצעות:
דוא"ל: easyloanfirm2020@gmail.com
WhatsApp: +19179797509

כל טוב,
דרק דאגלס
easyloanfirm2020@gmail.com
WhatsApp: +19179797509

הצעת הלוואה דחופה של 3%

Derek Douglas אמר/ה...

שלום

האם אתה זקוק להלוואה או שנדחתה בעבר על ידי הבנק שלך, זו ההזדמנות שחיפשת. אנו מציעים הן הלוואה מסחרית, הלוואה עסקית, הלוואת סטודנטים או כל הלוואה לבחירתך בריבית של 3%. אנשים המעוניינים צריכים לפנות אלינו בשעה

אנא צרו קשר, אם אתם מעוניינים, באמצעות:
דוא"ל: easyloanfirm2020@gmail.com
WhatsApp: +19179797509

כל טוב,
דרק דאגלס
easyloanfirm2020@gmail.com
WhatsApp: +19179797509

Unknown אמר/ה...

שלום,

האם אתה זקוק להלוואה נוחה לשביעות רצונך? אנו מציעים הלוואה בריבית משתלמת בשיעור 3% ללווים מקומיים ובינלאומיים. אנו מוסמכים, מהימנים, אמינים, יעילים, מהירים ודינאמיים ואנחנו עובדים יחד. אנו נותנים הלוואה לטווח ארוך בין 2-50 שנה לכל היותר.

האם אתה זקוק להלוואה ישירה, קלה ומשתלמת כדי לשלם עבור חובות, להקים עסק או מסיבה אחרת? אם כן, אנא פנה אלינו בבקשת ההלוואה שלך.

הצעה זו מיועדת לאנשים רציניים.

אנא צרו קשר, אם אתם מעוניינים, דרך: דוא"ל: easyloanfirm2020@gmail.com

אנו מוסמכים,
אמין, אמין, יעיל, מהיר ודינאמי.

כל טוב,
דרק דאגלס
easyloanfirm2020@gmail.com

הצעת הלוואה פשוטה ובמחיר סביר של 3%

Marek Peikert אמר/ה...

הלוואה 2020
הלוואה מ- 8,000 CZK ל- 150,000 CZK בדיוק בשבילכם. לא משנה מה אתה צריך להשאיל לכל דבר, אנחנו יכולים לפתור לך בעיה. ההלוואה מיועדת לאנשים עם הכנסה מוכחת - תעסוקה, פנסיה ועסקים. אנו נעבד את היישום בטלפון, אנו יודעים את התוצאה תוך מספר דקות ונוכל להיפגש לחתימה - היכן ומתי שמתאים לך. לאחר מכן אנו שולחים את הכסף לחשבון במקרה הצורך בקשר להלוואה באמצעות דוא"ל: marekpeik57@gmail.com

Susan Benson אמר/ה...

שלום גבירותיי ורבותיי, האם אתה זקוק לסיוע כלכלי? אני סוזן בנסון. אני מלווה וגם יועץ פיננסי.

האם אתה זקוק להלוואה עסקית, הלוואה אישית, הלוואת משכנתא או הלוואה להשלמת הפרויקט שלך? אם התשובה שלך חיובית, אמליץ לך לפנות למשרד שלי. אנו מעניקים כל מיני שירותי הלוואות כולל הלוואות לטווח ארוך וקצר. למידע נוסף, כתבו לנו באמצעות דוא"ל: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) או שלחו לי הודעה ישירות בוואטסאפ דרך: 00447903159998 וקבלו תגובה באופן מיידי.

אנו חברת שירותים פיננסיים מקיפה ומחויבת לעזור לכם לעמוד בכל שאיפותיכם. אנו מתמחים במתן פתרונות מימון מובנים ליחידים ולחברות בצורה היעילה והמהירה ביותר.

להלן מספר סיבות מדוע כדאי לפנות אלינו לקבלת הלוואה;
* נוחות - ניתן להגיש בקשה להלוואה בכל עת ובכל מקום.
* סכום גמיש - אתה מחליט כמה אתה רוצה ללוות.
* מימון ישיר מהיר - קבל את הלוואתך תוך 24 שעות לאחר האישור.
* ריבית גמישה של 3%.
* שיעורי אישור גבוהים
* החזר גמיש - אתה מקבל את ההזדמנות לבחור בתאריך ההחזר, שבועי, חודשי או שנתי למשך 1-30 שנים.
* יישום מקוון פשוט.
* הדרכה ומומחיות בהתאמה אישית.
* אין חיובים נסתרים

אל תאבד את ההזדמנות בגלל מחסור בכספים. צרו קשר עכשיו עם החברה שלי, אנו יכולים לסייע לכם בהלוואה מכיוון שסייענו לאנשים רבים וארגונים אשר נתקלו בקשיים כלכליים ברחבי העולם.

למידע נוסף על הצעת ההלוואה שלנו, אנא שלחו אלינו את בקשת ההלוואה שלכם באמצעות:
דוא"ל: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
(WhatsApp: +447903159998)

מתווכים / יועצים / מתווכים מוזמנים להביא את לקוחותיהם ומוגנים ב 100%. בביטחון מלא, אנו נפעל יחד לטובת כל הצדדים המעורבים.

mr scott אמר/ה...

שלום

האם אתה זקוק להלוואה דחופה בכדי לענות על צרכיך הכספיים? אנו מציעים הלוואות הנעים בין 2,000 ל -50,000,000.00 אירו, אנו אמינים, יעילים, מהירים ודינמיים, ללא בדיקות אשראי ואנו מציעים ערבות של 100% להלוואות זרות בתקופת ההעברה.

כמו כן סיפקנו הלוואות בכל המטבעות בריבית של 3% לכל ההלוואות .... אם אתם מעוניינים אנא צרו איתנו קשר באמצעות דוא"ל החברה: accessloanfirm2030@gmail.com

אם אתה מעוניין אנא צור איתנו קשר בכתובת.

שלחו לנו דוא"ל לכתובת: accessloanfirm2030@gmail.com

Whatsapp: +79258159150

לְהִתְיַחֵס
מר סקוט
accessloanfirm2030@gmail.com

patialalegitimate אמר/ה...

Are you in need of Loan? Here all problem regarding Loans is solve between a short period of time what are you waiting for apply now and solve your problem or start a business with funds Contact us now. many more 2% interest rate.(Whats App) number +919394133968 patialalegitimate515@gmail.com
Mr Sorina

Loan Offer. אמר/ה...

האם אתה צריך הלוואה? הלוואות אישיות? הלוואות לעסקים? הלוואות משכנתא? מימון חקלאי ופרויקטים? אנו נותנים כל מיני הלוואות בריבית של 2%! דוא"ל ליצירת קשר;(dakany.endre@gmail.com)

mr scott אמר/ה...

שלום

האם אתה צריך הלוואה דחופה כדי לענות על הצרכים הפיננסיים שלך? אנו מציעים הלוואות בטווח של 2,000 יורו עד 50,000,000.00 יורו, אנו אמינים, יעילים, מהירים ודינמיים, ללא בדיקות אשראי ואנו מציעים ערבות של 100% להלוואות זרות במהלך תקופת ההעברה.

למעוניינים נא לפנות אלינו בכתובת.

שלח לנו דוא"ל לכתובת: accessloanfirm2030@gmail.com

Whatsapp: +79258159150

לְהִתְיַחֵס
מר סקוט
accessloanfirm2030@gmail.com

אנונימי אמר/ה...

כולם מדברים עליו רק בפייסבוק, זה מר סימון דורוצ'פור

האימייל שלו: simondurochefort@gmail.com

שמי ESPERANZA PINERO אני רווקה עם 2 ילדים. מאז הגירושין מצאתי את עצמי בקושי עם הרבה חובות לשלם ו
להקים עסק משלי. אז ביקשתי הלוואה מהבנק שלי אבל הבנק שלי לא רצה לעזור לי. לאחר מכן יש לי
ענה על כמה הצעות הלוואות באינטרנט ורימה פעמיים. עדיין יש לי תקוות, קראתי עדות הלוואה שדיברה על גבר
ישר ורציני מר DUROCHEFORT. ובכן, האיש הזה עזר לי עם הלוואה של 82,000€ לתקופה של 10 שנים. אני מבטיח לך שקיבלתי את ההלוואה הזו לאחר מספר ימים ללא פרוטוקול על מנת להסדיר את החובות שלי ואת החשבונות שלי. לפי עדות זו, אני ממליץ לך לפנות למיטיב זה אם כן
חפש הלוואה ולא תתאכזב.

האימייל שלו: simondurochefort@gmail.com

שתפו אותי כי אם מצאתי חיוך זה הודות למר SIMON DUROCHEFORT.